♥♥♥ عـــاشـــقــانــه ♥♥♥

پایبند عشقتان باشید

من از قبیله ی "زلــــــــیخا" آمده ام

♥reza♥
♥♥♥ عـــاشـــقــانــه ♥♥♥ پایبند عشقتان باشید

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

من از قبیله ی "زلــــــــیخا" آمده ام

من از قبیله ی "زلــــــــیخا" آمده ام

"زن" نیستم اگر زنانه پای عشــــــقم نایستم...



در سکوت سر سخت دنیا ...

مــــــــردی شدم برای خودم...

بی صدا گریه میکنم...

اما تــــــــو مواظبم باش...

قلبم همچنان زنانه می زند....



جــآیـے خوآندَم فَرقـے نَدارَد زَن بآشـے یـآ مَرد...
دل نـَدآده تــَن بـدَهــے فاحِشـﮧ اے...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 2 تير 1393 | 15:32 | نویسنده : ♥reza♥ |
.: Weblog Themes By Slide Skin:.